Peticiones.co

DIEM PROU A LA ZONA VERDA!

Els veïns i veïnes de Masnou estem cansats de queixar-nos per la implementació de la zona verda al nostre poble. És per això que estem recol·lectant firmes per tal de fer una queixa a l'ajuntament.

L'ajuntament fa veure que vol fomentar el petit comerç del nostre poble i cada cop ho posa més difícil ampliant les zones verdes i blaves del centre.

Les persones que treballen al centre, cada dia poden arribar a passar-se més de 45 minuts buscant lloc per aparcar.

Les famílies que van a recollir als seus infants a les escoles o extraescolars, si baixes al metge d'urgències, o simplement a comprar, has de pagar.

 

Masnou comença a semblar Barcelona ( i ni així, perquè a Bcn els diumenges no es paga zona verda, aquí sí)

 

Diem prou a la zona verda!

Firmar esta petición

Al firmar, acepto que MASNOVINS/ES podrá ver toda la información que proporciono en este formulario.


O

No mostraremos su código postal públicamente en línea.


Necesitamos comprobar que eres humano.

Doy mi consentimiento para procesar la información que proporciono en este formulario para los siguientes fines: